Sağlık liderlerinin dijital pazarlama hakkında bilmesi gereken 10 şey
Dünyadaki 7 milyardan fazla insan içinde cep telefonu kullanıcılarının sayısı 5 milyar cihaza yaklaşırken, diş fırçası mülkiyeti 4 milyara yaklaşıyor. Hem teknoloji hem de halk sağlığı pazarlamasının büyük farklılıklara sahip olduğunu, aynı zamanda sağlık hizmetlerinde liderliğin genelde kendi markalarının, sosyal medya yönetimi veya dijital pazarlama üzerinden yürütülmediğini belirtmek gerekiyor.
ABD'de, hastane kimliği ve sağlıkta markalaşma bir toplumda başarı için her şeyden önemlidir. Hastaları dinleyerek, istek ve ihtiyaçları hakkında geri bildirim almak ve bireyleri meşgul etmek için yeni teşvikler oluşturmak, artan gelir, daha fazla güven ve geliştirilmiş sağlık elde edilebilir.
İşte 2019’da sağlık bakımı ve hastane liderliği için dijital pazarlama planı yapılırken akılda bulundurulması gereken 10 şaşırtıcı şey:
ABD'de, hastane kimliği ve sağlıkta markalaşma bir toplumda başarı için her şeyden önemlidir. Hastaları dinleyerek, istek ve ihtiyaçları hakkında geri bildirim almak ve bireyleri meşgul etmek için yeni teşvikler oluşturmak, artan gelir, daha fazla güven ve geliştirilmiş sağlık elde edilebilir.
İşte 2019’da sağlık bakımı ve hastane liderliği için dijital pazarlama planı yapılırken akılda bulundurulması gereken 10 şaşırtıcı şey:
- Beyin görsel verileri metinden 60.000 kat daha hızlı işler. Ek olarak, beyne iletilen bilginin %90'ı görseldir. Marka kimliğinizin büyümesi ya da talimatlarla ilaçların uyumluluğunun iyileştirilmesi olsun, görseller hastalarla etkileşim kurma ve onları güçlendirmenin anahtarıdır.
- Şaşırtıcı bir şekilde, büyükanne ve büyükbabalar Twitter'ı çok seviyorlar. Platformdaki varlıkları geçen sene ikiye katlandı. Facebook'u bırakmayı seçen gençleri de değiştiriyorlar . Bu sadece bir süre kalmak için burada olduklarını değil, aynı zamanda sağlık hizmetlerimizin çoğunu tüketen yaşlanan nüfusumuzu hedeflemek için harika bir yerdir.
- 2019 yılında tahmini 31 milyar e-kupon kullanılacaktır. Bu, ABD internet kullanıcılarının yaklaşık %60'ının dijital kuponları veya kodları en az bir kez kullandığını gösterir. Kupon benzeri stratejiler kullanabilen, pek çok yeni perakende kliniği ve diğer hastane hizmetleri ile, bu, yeni yılda bir zorunluluktur.
- Alexa, Siri ve Google Arama gibi cihazlarda sesli arama, aramaların %20'sini oluşturuyor. Söz konusu ürüne veya hizmete bağlı olarak, sanal asistan aracılığıyla sesli arama, tüketici satın alımında artan bir rol oynar.
- 2017 yılında, e-postaların %62'sinin mobil cihazda açıldığı tahmin edildi. E-posta kontrol etmek, akıllı telefon ve tablet kullanıcıları arasındaki en iyi mobil etkinliğidir. Bu yüzden e-postaların, hareket halindeyken tüketilecekleri için çekici ve bilgilendirici olduklarından emin olun.
- İnternete bağlı cihazların sayısı artık dünyadaki insan sayısını aşıyor. Bu, sağlık şirketleri ve hastanelerin çoklu platformlarda ve birçok farklı cihaz için pazarlama konusunda bilinçli olmaları gerektiği anlamına gelir.
- Sosyal medya, alışveriş yapanların nihai satın alma kararlarının %74'ünü etkiler. Ayrıca, tüketicilerin %90'ı akran tavsiyelerine güven duyduklarını göstermektedir. Bu nedenle, önceki hastalar ve Amazon'dakiler gibi incelemeler en büyük müttefiklerinizdir.
- Instagram her gün 500 milyon izleyiciye sahiptir. Bunların %71'i 35 yaş altındadır. Plastik cerrahlar ve fitness uzmanları bu platformdaki sağlık trendlerini yönlendirirken, hayat boyu sağlık kararları almaya başladıklarında 35 yaşın altındakilere hitap etme ve eğitme konusunda önemli bir fırsat var.
- İçerik pazarlama maliyeti, geleneksel pazarlamaya göre %62 daha azdır ve harcanan dolar başına yaklaşık 3 kat daha fazla müşteri adayı gelir. Belirli hizmet hatları, hizmetler veya doktor grupları için bir pazarlama stratejisi oluştururken, bu reklamı tam olarak kimin görmesi gerektiğini düşünün.
- Ankete katılanların %70'i, doğrudan reklamlardan ziyade bir hastane veya şirket hakkında makaleler veya yorumlar yoluyla öğrenmeyi tercih ettiklerini iddia ediyor. Bu nedenle, yalnızca reklam kampanyaları önemli değil, aynı zamanda hasta deneyimi ifadeleri, topluluk yorumları ve görsel veya basılı makalelerdir. Firmanızın yazıldığından ve hakkında konuşulduğundan emin olmak için ödeme yapacaktır.


Yorumlar
Yorum Gönder